|

|

Projektikoordinaattorin paikka avoinna

Marttaliitto hakee projektikoordinaattoria valtakunnalliseen Lapsiperheiden arjen tukeminen -hankkeeseen 2015-2016

Hanke on osa Raha-automaattiyhdistyksen Emma & Elias -avustusohjelmaa. Ohjelma kokoaa yhteen eri järjestöjen projekteja, joilla edistetään lasten ja heidän perheidensä terveyttä ja sosiaalista hyvinvointia.

Hankkeen tavoitteena on 

  • Pikkulapsiperheiden arjen tukeminen ja hyvinvoinnin vahvistaminen kotitalousneuvonnalla
  • Marttojen lapsiperheiden neuvonnan mallintaminen ja juurruttaminen osaksi perhekeskusten ja neuvoloiden toimintaa. 

Toiminta on jatkoa vuosien 2012-2014 Lapsiperheiden arjen tukeminen -hankkeelle.

Työ on osa-aikainen (80 %). 

 Odotamme hakijalta

  • Lapsiperheille suunnattujen julkisten palvelujen sekä järjestöjen toiminnan ja palvelutarjonnan tuntemusta.
  • Projektinhallinnan ja verkostoyhteistyön taitoja. RAY:n hankeosaaminen katsotaan eduksi.
  • Viestintä- ja markkinointiosaamista.
  • Mahdollisuutta työskennellä toisinaan myös ilta-aikaan ja viikonloppuna. Työ sisältää jonkin verran matkustamista.
  • Soveltuvaa koulutusta, mieluiten ylempää korkeakoulututkintoa.

Työnkuva

Tehtäviin kuuluvat mm. toiminnan kehittäminen ja juurruttaminen, toiminnan ja talouden seuranta ja raportointi, Emma & Elias -ohjelmayhteistyö ja muu verkostoyhteistyö sekä hankkeesta viestiminen monikanavaisesti. Koordinaattori vastaa projektin toteutumisesta hankesuunnitelman mukaisesti.

Hankkeen toisena käytännön toteuttajana on Finlands svenska Marthaförbund, joten ruotsin kielen taito katsotaan eduksi. Projektikoordinaattorin toimipiste on Helsingissä.

Hakemukset pyydetään lähettämään Marttaliittoon hallinto- ja talousjohtaja Reijo Petrellille sähköpostitse 28.1.2015 mennessä osoitteeseen reijo.petrell@martat.fi tai osoitteeseen Marttaliitto/Reijo Petrell, Lapinlahdenkatu 3 A, 00180 Helsinki. Hakemuksessa on ilmoitettava palkkatoivomus.

Lisätietoja antaa hankekoordinaattori Päivi Känsälä puh. 050 310 3843 pe 16.1.2015 klo 8.30–10.30 ja pe 23.1.2015 klo 13–15.